Covid-19 maatregelen Centralscooters van 15-12-2020 tot en met 19-01-2020Werkplaats geopend op afspraakVanwege de maatregelen die aangekondigd zijn door de overheid, hebben wij de volgende maatregelen moeten nemen: - Wij zijn gesloten voor bezoekers, online bestellingen worden wel uitgeleverd. - Wij halen je scooter op voor onderhoud en reparatie. Zoals gebruikelijk is dit gratis.De volgende maatregelen gelden voor het ophalen en bezorgen van de scooters:- Betalingen dienen via pin of Ideal voldaan te worden (bank overboeking). Contante betalingen worden ook geaccepteerd, alleen als dit met gepast geld is.- Onze chauffeurs hanteren de richtlijnen van het RIVM, zo houden ze 1.5 meter afstand en hanteren de hygiëne voorschriften.Levering aanvragen en online bestellingenVooralsnog is online bestellen van scooters nog steeds mogelijk, ook lease aanvragen worden in behandeling genomen en verwerkt. Voor vragen is onze klantenservice bereikbaar.Er zijn op dit moment nog voldoende scooters voorradig, voor de actuele voorraad kunt u contact opnemen met de klantenservice. Personen met cruciale beroepen krijgen voorrang met reparaties. Gratis haal- en brengservice van uw nieuwe scooter of reparatieMaak gebruik van de gratis haal en breng service in deze periode. Wanneer je een defect hebt aan je scooter, neem dan telefonisch contact op om een afspraak in te plannen. Onze chauffeurs komen je scooter gratis ophalen en na reparatie wordt deze weer teruggebracht. Bestellen van onderdelen of accessoiresHeeft u onderdelen nodig voor uw scooter of reparatie dan kan dit afgehaald worden. Het is alleen mogelijk dit op bestelling te doen. U belt dan naar onze klantenservice en geeft door welke onderdelen klaar gelegd moeten worden. Wij zorgen dat uw pakket op het afgesproken tijdstip klaar ligt. Wij kunnen ook uw bestelde pakket versturen, dit kan door een bestelling te plaatsen via onze webshop of door telefonisch uw bestelling te plaatsen. Wij zorgen dan dat uw pakket verstuurd wordt. Er is een afhaal en breng locatie deze is bij de ingang te vinden.Is er een onduidelijkheid of heeft u vragen over de status van uw reparatie of levering van uw nieuwe scooter, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij maken gebruik van cookies om u de beste ervaring te bieden bij het gebruik van onze website. Indien u op “Cookies accepteren” klikt, gaat u daarmee akkoord
Kies & check
1E BETALING EN VERZENDING
2E EN 3E BETALING
ONLINE WINKELEN
BETALEN IN TERMIJNEN
AFREKENEN
TERUGBETALEN
BETALING AFGEROND