Klantenservice

De voordelen van Central Scooters

  • Door Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW) erkend
  • Levering en reparatie onder BOVAG-garantie
  • Eigen werkplaats met vakkundig personeel
  • Gratis montage van accessoires
  • Beste kwaliteit voor scherpste prijzen
  • Uitstekende verzekering via Unigarant, 100% dochter van de ANWB
  • Deskundig advies over financiering
  • Levering door heel Nederland

Service en reparatie
Het kan voorkomen, dat een scooter niet meteen perfect is of onverhoopt kapot gaat.
Neem dan contact op met onze klantenservice.

Perfecte aflevering

Central Scooters zorgt voor een perfecte aflevering van uw nieuwe scooter.
In de afleverkosten zijn inbegrepen:

  • De tenaamstelling van het kenteken
  • Recyclingsbijdrage, voor meer informatie zie Stichting Scooter Recycling Nederland
  • Montage van eventuele accessoires
  • Gebruiksinstructie en een duidelijke uitleg hoe u plezierig op uw scooter kunt rijden
  • Gratis aflevering aan huis, binnen een straal van 35km rondom Oosterhout (NB)
  • Volle tank benzine
  • Bij motorscooters: afdracht van de bpm (belasting personenauto’s en motorrijwielen)

Serviceaanvraag indienen

Via het contactformulier kunt u heel eenvoudig een serviceaanvraag indienen. Dat kan gaan om bijvoorbeeld een onderhoudsbeurt, reparatie of schadeherstel.
Wij doen ons best om zo snel mogelijk in overleg met u een passende oplossing te vinden. U wilt natuurlijk zo snel mogelijk weer met uw scooter op pad!

Haal- en brengservice

Voor reparatie van uw scooter kunt u deze in onze werkplaats in Oosterhout aanbieden of gebruik maken van de haal- en/of brengservice.
Central Scooters rekent binnen een straal van 35 km rond Oosterhout (NB) geen kosten voor deze service.
Wij hebben een eigen bus met een vaste chauffeur en tijdens dit vervoer is uw scooter verzekerd.

Reparatie onder garantie

Central Scooters levert uitsluitend scooters van gerenommeerde A-merken.
Deze fabrikanten geven een wettelijk vastgelegde fabrieksgarantie van ten minste twee jaar op hun producten.

Wilt u een garantiereparatie voor uw scooter?

Vanzelfsprekend onderzoeken wij eerst of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op uw situatie van toepassing zijn.
Als de reden voor garantiereparatie gegrond is, komen alle kosten binnen de garantietermijn voor rekening van Central Scooters.

Wanneer recht op garantie?

Een scooter is een motorvoertuig.
Dit betekent dat er bepaalde ‘spelregels’ gelden voor het gebruik ervan.
Vraag onze medewerker altijd naar de geldende regels.
In het algemeen is de reden voor een garantiereparatie gegrond, als er géén sprake is van:

  • Beschadiging door opzet of door nalatigheid
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud
  • Normale slijtage
  • Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing

Bijzonderheden

Specifiek voor onze scooters gelden enkele uitsluitingen van elke vorm van garantie.
Dit betekent dat u geen recht hebt op garantie wanneer de scooter:

  • niet, of niet juist, is onderhouden op de voorgeschreven onderhoudsintervallen
  • is opgevoerd of aangepast met niet-originele onderdelen

Vanwege slijtage tijdens het gebruik is garantie niet van toepassing op de volgende onderdelen:
Accu’s, lampen, bougies, zekeringen, banden, kabels, vloeistoffen, rubbers, remblokken en remsegmenten.

Betaalmethodes

Bij Central Scooters kunt u op diverse manieren betalen:

  • Creditcard, zoals o.a. Mastercard, American Express en Visa
  • Via uw eigen bank met iDeal
  • Via PayPal (houdt er rekening mee dat de verwerking van de betaling via PayPal een aantal dagen kan duren, waardoor uw bestelling pas later verzonden zal worden)
  • Contant of per pin in onze showroom

betaalwijzen-central-scooters