CentralScooters.nl® Officiele - site
  • Gratis geleverd door heel Nederland
  • Gratis ophaal- en brengservice bij onderhoud/reparatie
  • Officieel dealervan alle A merken
  • Gespreid betalenin 3, 12, 18, 24, 36, 48 en 60 maanden
Meest gestelde vragen Heb jij vragen over onze website? Of over het kopen van een scooter? Hoe werkt het bij Central Scooters? Wij hebben de meest gestelde vragen op één pagina bij elkaar gezet. Wordt jouw vraag niet behandeld? Neem gerust contact met ons op. Wij helpen je graag!

Wat zijn de openingstijden van Central Scooters?
In onze webwinkel kun jij 24/7 bij ons terecht om een bestelling te plaatsen. Onze showroom is geopend van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 tot 18:00, op zaterdag tussen 08:00 tot 17:00, en op zondag op afspraak.

Is telefonisch bestellen mogelijk?
Ja, zeker! Bel gerust naar 0162-453 880 en wij helpen je graag verder. 

Moet ik rekening houden met extra kosten?
Nee, onze prijzen zijn all-in. Dit is inclusief rijklaar maken, tenaamstelling en aflevering door heel Nederland.

Zijn de prijzen op Central Scooters inclusief of exclusief BTW?
Alle prijzen zijn inclusief BTW en leges. 

Moet ik een aanbetaling doen?
Het is mogelijk om een aanbetaling te doen en het overige bedrag te voldoen bij aflevering van de scooter.

Wat zijn de verzendkosten? 
De verzendkosten voor pakketten zijn €6,95. Scooters leveren wij kosteloos bij jouw thuis af.

Wat is de levertijd?
De scooters worden normaliter binnen 7 werkdagen bij jouw thuis afgeleverd. In sommige gevallen zijn de levertijden langer, maar dit kun jij lezen bij de scooter. Wil jij de scooter later geleverd hebben? Dat kan ook, geef dat aan ons door! 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Het is mogelijk om jouw scooter te annuleren, mits de scooter nog niet te naam gesteld is + geleverd is. Indien dit wel het geval is, zijn de algemene voorwaarden van kracht. 

Kan ik mijn scooter retourneren?
Wil jij jouw bestelling - om welke reden dan ook - toch naar ons retourneren? Dat is mogelijk. De herroepingsperiode bedraagt 14 dagen om naar ons te retourneren. Lees meer onder het kopje retourneren & annuleren.

Krijg ik een kenteken bij aanschaf van een scooter?
Ja, wij verzorgen een kenteken bij de levering van de scooter. Tevens zorgen wij voor de tenaamstelling van de scooter, zodat jij direct met jouw scooter kan rijden bij aflevering.

Kan ik mijn scooter inruilen?
Ja, dit is mogelijk. Wij werken met aangesloten bedrijven die in gebruikte scooters handelt. Wij sturen de foto's van jouw scooter door naar deze bedrijven en ontvangen een passend bod voor jouw scooter. Dit bod brengen wij in mindering op jouw nieuwe scooter.
Wij zorgen ook voor de vrijwaring. 

Onze partners

Covid-19 maatregelen CentralscootersShowroom geopend op afspraak vanaf 3 maart
Werkplaats geopend op afspraak 
Vanwege de maatregelen die aangekondigd zijn door de overheid, hebben wij de volgende maatregelen moeten nemen: 
- Vanaf 3 maart is de showroom geopend op afspraak. Maak online een afspraak. Online bestellingen worden ook uitgeleverd.
- Wij halen je scooter op voor onderhoud en reparatie. Zoals gebruikelijk is dit gratis.

De volgende maatregelen gelden voor het ophalen en bezorgen van de scooters:
- Betalingen dienen via pin of Ideal voldaan te worden (bank overboeking). Contante betalingen worden ook geaccepteerd, alleen als dit met gepast geld is.
- Onze chauffeurs hanteren de richtlijnen van het RIVM, zo houden ze 1.5 meter afstand en hanteren de hygiëne voorschriften.

Levering aanvragen en online bestellingen
Online bestellen van scooters is nog steeds mogelijk, ook lease aanvragen worden in behandeling genomen en verwerkt. Voor vragen is onze klantenservice bereikbaar.

Er zijn op dit moment nog voldoende scooters voorradig, voor de actuele voorraad kunt u contact opnemen met de klantenservice. 

Personen met cruciale beroepen krijgen voorrang met reparaties. 

Gratis haal- en brengservice van uw nieuwe scooter of reparatie
Maak gebruik van de gratis haal en breng service in deze periode. Wanneer je een defect hebt aan je scooter, neem dan telefonisch contact op om een afspraak in te plannen. Onze chauffeurs komen je scooter gratis ophalen en na reparatie wordt deze weer teruggebracht. 

Bestellen van onderdelen of accessoires
Heeft u onderdelen nodig voor uw scooter of reparatie dan kan dit afgehaald worden. Het is alleen mogelijk dit op bestelling te doen. U belt dan naar onze klantenservice en geeft door welke onderdelen klaar gelegd moeten worden. Wij zorgen dat uw pakket op het afgesproken tijdstip klaar ligt. Wij kunnen ook uw bestelde pakket versturen, dit kan door een bestelling te plaatsen via onze webshop of door telefonisch uw bestelling te plaatsen. Wij zorgen dan dat uw pakket verstuurd wordt. 

Er is een afhaal en breng locatie deze is bij de ingang te vinden.

Is er een onduidelijkheid of heeft u vragen over de status van uw reparatie of levering van uw nieuwe scooter, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Een moment geduld aub..
BETALEN IN DRIE TERMIJNEN MET IN3 TOT € 5000,-
NIET IN EEN KEER HET VOLLEDIGE BEDRAG BETALEN U kunt via onze partner IN3 Capayable uw aankoop in 3 termijnen betalen tegen 0% rente. De eerste termijn betaalt u direct bij het bestellen en na 30 dagen ontvangt u een verzoek om de 2e termijn te voldoen. Tot slot dient na 30 dagen de laatste termijn betaald te worden.

Voor deze betaalmethode wordt geen rente in rekening gebracht. Wel komen er voor deze methode €39,- aan administratiekosten bij. Via IN3 kunt u aankopen van 100 tot 5000 euro in termijnen betalen.

Hoe te bestellen?

Bij het bestellen van uw scooter kunt u onder aan het scherm kiezen voor twee opties. Aanbetaling of volledig bedrag. Kies voor volledig bedrag en plaats de scooter in uw winkelmand, vervolgens kiest u bij het afrekenen voor IN3 als betaalmethode. Zo simpel is het!
DE VOORDELEN VAN GESPREID BETALEN
  • Afbetalen in 3 termijnen
  • 0% rente
  • Betaalmethode zonder rente, lening of BKR registratie
Hoe werkt het

Kies & check

Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

1E BETALING EN VERZENDING

Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

2E EN 3E BETALING

Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Gespreid betalen met SprayPay

Met SprayPay – Gespreid betalen is het mogelijk om uw bestelling in 12,18, 24, 36, 48 of 60 maandelijkse termijnen te betalen. Wilt u eerder of extra aflossen? Dit kan altijd boetevrij. U heeft dus grip op de looptijd. Gespreid betalen is bij Lease-je-Scooter.nl mogelijk vanaf €250,- en tot €10.000,-.

De voordelen van SprayPay:
  • Geen éénmalige hoge uitgave
  • Extra of eerder aflossen is 100% boetevrij
  • Na 30 dagen wordt het eerste termijn geïncasseerd
Om gebruik te maken van de betaalmethode SprayPay dient u de volgende stappen te doorlopen:
  • Inkomens- en lastentoets
  • IDIN identificatie via uw bank
  • Overeenkomst + automatische incasso digitaal ondertekenen

Zodra de bestelling is goedgekeurd wordt de bestelling door Lease-je-Scooter.nl in behandeling genomen. Wilt u afrekenen met gespreid betalen, kies dan voor SprayPay bij betaalmethode.

Rekenvoorbeeld - Gespreid betalen
Bedrag Looptijd in maanden Vaste rente Bedrag per maand Totaal bedrag
€ 2195
12 10% € 192,55 € 2310,54
€ 2195
18 10% € 131,35
€ 2364,28
€ 2195
24 10% € 100,84
€ 2420,12
€ 2195
36 10% € 70,37 € 2533,38
€ 2195 48 10% € 55,69 € 2672,95
€ 2195
60 10% € 46,64 € 2798,63
Hoe kom ik in aanmerking voor gespreid betalen?

Gespreid betalen via SprayPay is mogelijk voor Nederlanders die in het bezit zijn van een Nederlandse bankrekening. Iedereen kan gespreid betalen aanvragen, maar de aanvraag wordt niet altijd goedgekeurd. Op basis van een aantal vragen over je financiële situatie en een BKR toetsing wordt je aanvraag beoordeeld door SprayPay. Aan de hand van deze gegevens wordt er bepaald of je aanvraag wordt goedgekeurd.

Kan ik mijn bestelling retourneren of annuleren?

Zodra SprayPay een bevestiging heeft ontvangen dat de bestelling is geannuleerd of volledig geretourneerd, vervalt de overeenkomst. Je bent SprayPay dus geen geld meer verschuldigd. Als je slechts een deel van je bestelling wilt annuleren of retourneren, wordt dit verrekend met het openstaande bedrag en wordt je maandbedrag automatisch aangepast.

Heeft het invloed op mijn BKR-registratie?

Een overeenkomst met SprayPay wordt altijd geregistreerd bij het BKR. Zolang alle maandelijkse termijnen op tijd worden betaald, heeft dit geen negatieve invloed op je BKR-registratie. Wanneer je meer dan twee maanden niet aan de betalingsverplichting hebt voldaan, is SprayPay verplicht om dit door te geven aan het BKR. Dit kan wel gevolgen hebben voor toekomstige overeenkomsten.

Hoeveel rente moet ik betalen?

SprayPay hanteert een rentepercentage van 10%. Stel jij wil graag een aankoopbedrag van €500,- gespreid betalen dan betaal je ongeveer € 2,- aan rente per maand op basis van 12 maanden. SprayPay biedt een aflopend krediet aan. Er wordt dus alleen rente betaald over het openstaande bedrag.

Kan ik ook zakelijke orders betalen met SprayPay?

Betalingen via SprayPay zijn alleen mogelijk voor consumenten, het is niet mogelijk om en zakelijke order te betalen via SprayPay. Wil je je zakelijke order leasen?

Meerdere betaalmethodes
Betaal het volledig bedrag of een aanbetaling van 250,- en het restant bij uitleveren.
Betalen in 3 termijnen tot 5000 euro Tegen 0% rente
Het eerste deel direct via iDEAL, het tweede en derde deel betaalt u na 30 en 60 dagen.
Gespreid betalen tot 5000 euro Afbetalen in 12, 18, 24 of 36 maanden